Ahad, Februari 28, 2010

ORANG JAUH DATANG..

Hari Sabtu semalam.....aku lepak-lepak dekat rumah adik aku....bapa saudara (adik arwah emak) datang dari jauh nun utara ke rumah adik aku di sini....jadi ramai-ramai aku dengan adik-beradik semua berkumpul di rumah adik aku jer...senang sikit berbincang bila dapat berkumpul bersama-sama....ini pertama kali bapa saudara aku menziarah kami di sini...selalunya bila balik bercuti hari raya kami adik-beradik yang akan menziarahi rumah beliau...kedatangan bapa saudara aku ke sini pun atas urusan keluarga....jadi ini lah satu-satunya waris terkuat yang masih tinggal....

Jom.....kita layan jer lah foto-foto yang sempat aku rakamkan....

- bapa saudaraku tengah berbincang..



- anak-anak buah yang datang..

- bersama sepupuku zul...

- bergerak pulang..


Tiada ulasan: