Khamis, Jun 24, 2010

AWARD 2010

Sudah sekian lama, akhirnya terkumpul beberapa awards yang diberikan oleh rakan-rakan bloggers. Dah lama sangat aku berhutang, rasa tak sedap hati pulak tak mengambilnya.....awards ini aku nak berikan pada rakan-rakan bloggers yang tak kira lah sesiapa saja yang sudi menerima awards ini....terimalah dengan hati yang ikhlas...sebelum ni pun dah banyak terima awards jadi rasa nya tak perlu kut aku beri hujah-hujah atau pun ulasan-ulasan atau syarat-syarat yang di perlukan oleh pengirim bloggers....

Tak lupa di ucapkan jutaan terima kasih kerana memberi awards yang sangat cantik....sayang kamu semua....



dari Leeza


dari Nier80 dan Uchi


dari Fid

dari nhidayat

dari shahrain

dari cikgu farha

5 ulasan:

hizaki berkata...

wah, congratulation..

zairie berkata...

byk nyer award die.. ok la.. teruskan berblogging yer...

latest post :
buang virus guna run

tiha berkata...

wah bestnya banyak award bila lah saya nak dapat award juga ye...

tiha berkata...

wah amik ye interesting blog award tu...

FarHa berkata...

wahh banyakknyee award die hehe..tahniah..termasuk yg sy bg ahakss