Jumaat, Ogos 06, 2010

SALAM RAMADHAN


Tinggal beberapa hari lagi.....angin Ramadhan dah pun terasa....seronok tak terkata....sana sini dah terdengar ucap selamat menyambut kedatangan Ramadhan Al'Mubarak....kat masjid pun suasana dah berubah....hati berdebar gembira....

Kepada semua sahabat dan rakan bloggers....ampun dan maaf di minta....supaya jiwa kita lebih tenang kala menjalani ibadah dibulan mulia.....semoga Ramadhan tahun ini menyuntik lebih banyak hidayah dan kita kekal mengamalkannya sesudah itu.....aminnn.

Tiada hari seindah Jumaat, tiada kata seindah zikir, tiada ibadah seindah solat, tiada bulan seindah Ramadhan....maaf atas segala ketelanjuran....

SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK DAN SELAMAT BERPUASA....

8 ulasan:

Zaidah berkata...

marilah kita berdoa agar sesama dapat menyambut ramadhan dengan penuh kesyukuran

mizz sue berkata...

hai..tempat tu kat presint 16

I*K*T*I*R*A*F berkata...

ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna,agar dpt ku lalui dgn sempurna. :)

masturah idrus berkata...

tak sabar nak sambut ramadhan.... dah beli kurma banyak2 dah.. hehhe

idasm berkata...

selamat menyambut ramadhan al mubarak kak sal....

annazanariah berkata...

selamat menyambut ramadhan kareem kak sal.. maaf andai ada tersilap dan tersalah.. semoga Ramadhan dapat mendidik diri kita lebih bertaqwa kepadaNya~

ketingting berkata...

ramadhan bulan yang mulia. mari banyak banyak kan amal ibadat. selamat beramal ~ hehe

Nadiah Sidek berkata...

slmt berpuasa kak! :)