Jumaat, Julai 09, 2010

SELAMAT HARI LAHIR ANAK KU....

Salam semua.....pada 10/07/2010 merupakan hari ulang tahun yang ke 20 tahun anak gadis ku yang bernama Farah Hazwani....ketika ini anak ku sedang berada di perantauan di negara matahari terbit....jadi kami sekeluarga tidak dapat menyambut bersama-sama dengannya di Malaysia.....harap2 anak ku tidak bersedih untuk kali ini kerana terpisah dengan keluarga demi menyambung pelajaran di luar negara....



Sempena hari lahir ini, aku mengambil kesempatan mendoakan yang terbaik untuk anak ku semoga di lanjutkan usia, di murahkan rezeki, di beri kesihatan yang baik, menjadi anak yang soleh, sentiasa mengingati dan menghormati kedua ibubapa...negara dan bangsa...semoga terus mengecapi kejayaan demi kejayaan di dunia dan akhirat....insyaAllah aminn...mudah2an....


- masa umur 9 bulan...pic lama blur sikit....

Anak ku.......mama selalu merinduimu.....kita tak pernah berpisah berjauhan, dari kecil hinggalah dewasa, mama membelai kamu dengan penuh kasih sayang, bagai menatang minyak yang penuh.....ingatlah pesanan mama, ayah, abang dan adik....supaya dirimu mentaati perintah Allah dan jagalah dirimu baik-baik ketika di rantau orang....harapan mama lagi teruskan berusaha dengan gigih, jangan segan bertanya jika tidak tahu.....dan jangan jemu mencari ilmu di dunia dan akhirat.......


- ketika umur 4 tahun....


- pic terbaru ketika berada di Jepun...


- makanan kegemaran anak ku....

12 ulasan:

sayangsayangibu berkata...

selamat hari lahir buat anak mama.
mesti mama rindu sesangatkan?

idasm berkata...

happy besday buat farah. bertuah kak sal dpt anak yg semuanya pandai2 belaka.

mesti kak sal rindu kan farah kan..

sweetsal berkata...

sayangsayangibu dan idasm;

ibu mana yg tak rindu anak...rindu teramat sangat....hehe

syaza berkata...

aunty jgn sedih2...mama pun slalu camtu..nanti x tenteram hati nak study

sweetsal berkata...

tkasih syaza sudi singgah...lama xdengar berita ni..harap ceria dan sihat di sana ye..take care..

PUPUT berkata...

epi birthday...sweetsal dah anak besar upanya...mseti rindu ek..dah jauh di mata...^_^

Yatie berkata...

Salam Kak,
Selamat Hari Ulangtahun ke 20 utk Farah Hazwani....moga doamu dan doa ibumu serta keluarga di makbulkan oleh Allah s.w.t dan semoga di permudahkan segala urusan.
Yatie dpt rasakan apa yg akak rasa di saat ini....semoga akak tabah selalu...

Zaidah berkata...

semoga anak mama sihat n panjang umur n dimurahkan rezeki...sedihlah plak anak berada jauh diperantauan...sebagai ibu mesti syahdu....

emieysandra berkata...

kasih ibu tiada tandingan..
waaa..dah mula rindukan ma sy,
~_^

Aqeel berkata...

HAPPY BIRTHDAY !! !!!!!

gdoupt_monster71 berkata...

ucapan ap bday juga dari beragas...

Nur Su'aidah berkata...

selamat hari lahir :)