Jumaat, Julai 23, 2010

MUSIM AWARD

Dapat lagi dua award:-

1) Blogger best tahap cipan


Award pertama datang dari NoorAfzan.....terima kasih banyak2 kerana sudi memberi award yang bergerak-gerak ni.....cantik sangat...





2) Blog Awards

Award kedua pula datang dari Nabilah....walau pun tak berapa kenal lagi namun Nabilah sudi beri award ni....terima kasih banyak2 ya...


http://3.bp.blogspot.com/_dbSQVzelCFI/TEb59utwzgI/AAAAAAAACFs/fQsQyWuMeU0/s1600/kk.png

Kena tag 15 orang pulak....emm...siapa pulak yang bertuah kali ini.....

mai tengok di sini.......


2) Dier
3) Jaja
4) Posh76


Ada lagi ni...tapi tak ingat, jenuh nak cari pulak...sapa2 yang tak dapat tu jangan berkecik hati ya...yang tak ada nama tu pun boleh datang ambik...jangan malu2 dan segan....sudi2lah terima ya....

8 ulasan:

Sir Marcello berkata...

ini kalau betul2 punya award...mesti dah jadi terkenal...huhuhu

JMR berkata...

bestnyer dpt byk award..redcarpet mst meletops nih..

sweetsal berkata...

Sir Marcello & JMR,

blog yang biasa2 saja..takde apa yg menarik pun..orang nk bagi sapu jer la...hehe

syahira ariff berkata...

cantiknya award first

akuvision berkata...

hehehe, tahap cipan tu

unGu berkata...

ala... xde name kiter... xper.. xnk jadi popular a... bkn dapat pahala pn... syurga lagi bez...

BezBuddy berkata...

tq akak bg award kt sy...nt sy amik k...tocey3...hehe

jaja9 berkata...

tq ek sweetsal...mmg sweeettt....jaja dah amek...