Khamis, Julai 29, 2010

SELAMAT HARI LAHIR ANAKKU...

Salam rindu dan penuh kasih sayang buat anakku yang tercinta Muhammad Fareez....hari ini kamu dilahirkan ke dunia, kau hadir dengan sejuta keajaiban dan kebahagian yang tidak terlukis dengan kata-kata.......tanggal 30/07/2010....genaplah usiamu 18 tahun.....semoga dirimu sentiasa sihat walafiat dan dipanjangkan umur serta dimurahkan rezeki......aminn.....




- masa umur 5 bulan.....debab abis...tak larat nak dukung..


- ketika umur 2 tahun.....masa ni memang lasak.....


- dah besar panjang anak mama....

Mama sentiasa mendoakan dirimu berjaya dalam pelajaran, rajin mengulangkaji pelajaran, memohon dan berdoa kepada yang maha esa agar diberikan petunjuk dan diterangkan hati, diberikan kesihatan yang baik, menjadi anak yang soleh, senantiasa mengingati dan menghormati kedua ibubapa, bangsa dan negara semoga terus mengecapi kejayaan demi kejayaan didunia dan akhirat......insyaAllah aminn....mudah-mudahan....

Salam sayang dari mama......

22 ulasan:

Melati Qistyna's Mummy berkata...

eppy bessday to adikkk...
semoga pjg umo n murah rezki... Ameeennn

nuraitul berkata...

bestnye..akak wat entry khas besdau utk anak akak ye..send my regards to him..moga dia terus membesar menjadi anak yang soleh dan bernakti kepada agama, keluarga, bangsa dan negara..amin..

sweetsal berkata...

Melati Qistyna's Mummy:

Terima kasih...aminn

Nuraitul:

InsyaAllah, mudah2an..

Rainbow berkata...

terharunyer... epi besday untuk anak mama tu yer.

ke mana pun kita pergi dan berada, hubungan pertalian saudara tidak akan penah putus..

Nadiah Sidek berkata...

selamat ulangtahun kelahiran ke-18 buat anak akk :)

AngahSayang2314 berkata...

selamat ulangtahun buat anak akak

singgah & follow uuu

kalau rajin jom kita tukar2 link yeee

aku_gayahspears berkata...

camat hari lahir gak utk anak mama..hihi

cendoi manis berkata...

happy birthday to anak teruna mama...dah besar...

Cheqna berkata...

Semoga dikurniakan kebahagiaan di dunia dan di akhirat...amiin.

Dee berkata...

happy birthday mohd fareez..

qaseh berkata...

hepi bedey kat anak mama..

u such a great mommy,mampu besrkn anak2 smp bjaya..

midOri's berkata...

sama2 akak..hepi besday tuk anak akak nie..untung dia dapat mak yg sgt2 caring n loving ..hehe..wa...rindu mak saya..hukhuk

akubukanpuitis berkata...

sentiasa mintak mama tolong doakan, sebab rasa berkat dan sejuk sgt bila mama ckp mama doakan...

doa seorang ibu::

Derus berkata...

hepi besday utk anak akak, dari kecik smp besar ada pic die ek..

yua zawa berkata...

slmt hari lahir tuk anak akak...

idasm berkata...

happy besday fareez!

Laman Alia berkata...

Selamat Hari Lahir adik.... Semoga Hidup sentiasa diberkati Allah S.W.T... amin...

AiN Z berkata...

happy besday anakmu :)

Lindonut berkata...

sweet! ♥

Belajar Ilmu Komputer berkata...

thnks infonya sob..bermanfaat bagi saya khususnya yang membaca..menanmbah ilmu juga..bila berkenan kita tukeran link sob yah..bila berkenan tukeran link komment di..
http://ilmu-komputer23.blogspot.com/2010/07/komputer-terbaru-2010-asus-maxiimus-iii.html
happy blogging yah..sukses selalu..

cikmin berkata...

hepi belated besday ye dik...
beza sehari dari cikmin..

Adyshariz berkata...

Selamat hari lahir, moga menjadi anak yg taat pada ibu bapa dan berjaya dlm cita-cita..amin