Sabtu, April 24, 2010

HANAMI DI SENDAI JEPUN

Hush!!!......penat menunggu gambar-gambar untuk di upload di sini....tak tau la kekadang tak kira masa ada saja halangan nak upload gambar......tu yang agak2 malas nie...sambil2 tu sempat lagi aku membasuh pinggan-mangkuk dekat luar rumah.....bukan kisah nie yang aku nak sampaikan.....tajuk di atas tu kisah "Hanami"...maksudnya tengok bunga2 sakura lah kut......betul kut...kalau salah maafkan aku yer.......

Gambar2 yang di bawah nie pun aku dapat emel dari anak ku yang sedang belajar di Jepun....lama jugak menunggu, baru dapat lagipun tempat anak ku belajar memang lambat nak keluarkan bunga2 sakura....bunga tulip pun baru nak berkembang...jadi tak dapat nak postkan di entri kali nie mungkin kalau ada nanti akan aku postkan di sini....bab2 bunga nie memang aku minat sangat.........suka tengok keindahan ciptaan yang maha esa.....

Jom lah kita tengok.......!!!!!



- ni dekat universiti Tohoku, Sendai.....

- anak ku Farah...

- bersama senior2 di serata Jepun...

- kawan2 anak ku semasa berkelah di bawah pokok sakura..

- permandangan yang cantik...

- dari kiri Fatin, Farah, Irwan, Azrin & Faizal...









- dari kiri Fatin..rakan sebilik semasa di UTM dulu...

7 ulasan:

idasm berkata...

indahnya sakura sedang berkembang....... buat mata tak jemu memandang.... walau diri sendiri x dpt terbang. tengok gamabar orang pun dh cukup tenang... hehehhe

Nadiah Sidek berkata...

nnt dh keluar bunga, mesti tmpt tu lg nmpk cantik

YucIkA berkata...

waa...xcapai lagi cita2 nk g jepun...nnti insyaAllah ada rezeki nk jejak gk kt tmpt tu skali..huhuh

sweetsal berkata...

Tengok foto2 ni pun buat akak tenang sikit..tgk anak dh ada kawan2..takle risau sgt..nampak cam best jer dok sana...bersih, redup, indah dan nyaman sekali...

diari-alya berkata...

wah! bestnyer Jepun. Org kata jepun mmg bersih.
Dolu2 ada gak cita2 nak ke sana tp tak pandai.... anak cik sweetsal pandai
tgk je lah org lain pi

sweetsal berkata...

Tak semestinya belajar kt sana...klau ada rezeki pergi jer jalan2 ke sana..tgk negara orang...cantik tempat dorang tu kan...

Cik Amy Sensei berkata...

cantiknya sakura tuu...teringin nak memetik keindahan sakura tu tapi tangan tak sampai pulak nak ke sana..huhu..