Ahad, April 04, 2010

DAH SAMPAI TOKYO

Berita gembira yang aku dapat dari kawan-kawan senior anak ku....bila melihat foto-foto mereka ketika tiba di bumi sakura...walau pun foto tak banyak tapi cukup membuatkan hati ku cukup gembira dan terubat rasa rindu dihati ku.....jom tengok foto mereka ketika sampai di sana......

- ni dekat kedutaan malaysia di jepun

- bergambar beramai-ramai ketika sampai di Kedutaan Malaysia...anak ku farah berdiri barisan kedua sebelah kiri...cuba teka kat mana dia?


- berangkat ke hotel Tokyo..

- berdepan pintu masuk hotel..

IMG_0100
- sekarang musim bunga..bestnya depa dok berkelah bawah pokok sakura..


IMG_0122
- bunga sakura dari dekat...cantik giler!!

3 ulasan:

YucIkA berkata...

dulu before dtg egypt, saya prnh ikut program engineering ke jepun...masa tu mmg nekad nk g jepun nk sentuh bunga sakura..huhu...

tapi tiba2 hati tertarik ngn perubatan plak..n dpt rezeki kt egypt ni..Alhamdulillah..nnti nk gi jepun gk one day..bleh jumpa farah =)

sweetsal berkata...

aha..boleh la kita gi sama2..best giler tgk bunga2 sakura tu..cantiknya..jakun la kita..hehe

Tanpa Nama berkata...

salam.saya perlukan maklumat kerana pertama kali akan menjejakkan kaki ke jepun pada bulan julai ini untuk praktikal.boleh puan tolong tanyakan pada anak puan berkenaan tempat tinggal di kawasan tokyo selain hotel dan tempat yang sesuai untuk mendapatkan makanan...puan blh emailkan kt alamat ni..fai_nal90@yahoo.com.saya berharap puan dapat membantu saya.tq...