Jumaat, April 02, 2010

SALAM KASIH BUAT ANAK KU...

Beberapa hari aku tak dapat tidur dengan nyenyaknya.....memikirkan nasib anak ku yang jauh di perantauan....entah makan entah tidak...sungguh jauh di negara orang...kalau dekat mau nya aku terbang sekarang jugak...boleh jugak tengok-tengok dia...jaga makan minum dia, basuh baju dia, peluk cium dia.....ooo...tersangat rindunya....aku tak pernah berpisah sejauh begini....dulu belajar pun dekat-dekat...boleh balik rumah selalu....sekarang tak tau lah...susah lah...nak balik mungkin setahun sekali kut.....kesian anak ku...terpaksa berdikari....tapi nak buat macam mana dah belajar jauh kenalah belajar cara hidup berdikari pulak ye....apa-apa pun aku sangat merindui mu anak ku.....sayang sangat...muah!!

- gambar comel buat aku terkenangkan anak ku..
- masa kecik2 suka main belon...

Sayang ku...how do I live without you....hayati lirik lagu ni yang penuh syahdu...jiwang-jiwang gitu...

How do I get through one night without you
If i had to live without you
What kinda life would that be
Oh and I, I need you in my arms need you to hold
You're my world, my heart, my soul
If you ever leave

Baby you would take away everything good in my life
Without you there'd be no sun in my sky
There would be no love in my life
There'd be no world left for me
And I, baby i don't know what i would do
I'd be lost if i lost you
if you ever leave
baby, you would take away everything real in my life
And tell me now

How do I live without you
I want to know
How do i breathe without you
if you ever go
How do i ever, ever survive
How do I, How do I, Oh How do I live

If you ever leave
Baby you would take away everything
Need you with me
Baby 'cause you know
That you're everything good in my life
And tell me now

How do I live without you
Without you baby

2 ulasan:

YucIkA berkata...

mcm sedih plk lagu tu..huhuu..

baca entry masa farah fly, teringat masa sy fly 2tahun lps..2008...mcm tu gk..bln puasa..buka puasa kt klia last bersama2 family..sedih T__T

raya kt sana la ye farah tahun ni???lama2 dia mesti terbiasa and rasa seronok duk sana :)

sweetsal berkata...

bila dengar lagu tu teringat kat anak...rindu sangat..sedih pun ada..