Sabtu, April 24, 2010

MAJLIS KONVOKESYEN

Semalam aku baru sahaja pulang dari menghadiri majlis konvokesyen anak saudara ku di Politeknik, Port Dickson. Aturcara raptai di adakan sehari sebelum majlis konvo berlangsung pada hari berikutnya iaitu hari Jumaat 23/04/2010...

Sempena majlis berlangsung sempat lah kami merakamkan detik-detik kegembiraan bersama-sama dengan anak saudara ku...jom layan foto-foto di bawah nie....



- nana...setelah menerima di ploma dlm bidang perakaunan..



- wajah ceria..

- bersama ibu tersayang...

- famili ceria..



- tumpang gembira bersama nana..

- bersama-sama rakan seperjuangan..



- acara membaling...

3 ulasan:

YucIkA berkata...

waaahhh..dah graduate....bestnya....

comel betul teddy bear tuh...byk bunga sampai xnmpk scroll..hehehe...

lama tunggu akak update tau..heheh/./

sweetsal berkata...

tu...anak saudara baru grad..kita ramai2 pegi PD..dok hotel lg..best gak dpt berkumpul..time ni byk dpt bunga sampai tak nampak muka..apa lagi akak pun tumpang lah sekaki..hehe!!

Nadiah Sidek berkata...

cantik gmbr2 tu..terang je. anyway, tahniah buat anak sedara akk :)