Jumaat, Mei 07, 2010

AKTIVITI DI HUJUNG MINGGU

Nampak gaya nya seminggu sekali aku mengupdate blog nie.......dah seminggu aku biarkan tanpa isi dan cerita terkini....nak kata malas tu tak lah jugak.....aku hanya sibuk menguruskan urusan-urusan kehidupan ku bersama anak-anak ku....di tambah lagi minggu lepas baru saja mendapat tahu keputusan kemasukan anak ku ke pusat pengajian...macam-macam aku berfikir....nanti aku akan ceritakan jika keadaan mengizinkan.....

Minggu lepas anak bujang ku mengajak ku menemani mereka mencari gelanggang untuk bermain tennis....waktu itu memang tak ada apa-apa aktiviti nak buat....anak ku pun dah rasa bosan duduk di rumah maklum lah cuti terlalu panjang.....bulan Julai ni baru kuliah bermula balik......malas jugak nak keluar waktu tu....tapi demi anak anak ku terpaksa jugak aku turuti kehendak mereka....kalau tidak kempunan pulak......



- si adik....warm up dulu...

- si abang dah mula menghayung raket....

- dah start nak smash.....

- si adik nampak menahan raket....




- agak2 boleh dapat ke bola tu??...tak nampak bola pun..



- dengan penuh gaya....

- malu lah...jangan amik gambar...

Seronok juga tengok diaorang main tennis....aku hanya memerhati mereka bermain dan duduk di tangga ayam sambil menyibuk mengambil gambar-gambar mereka.....banyak jugak gambar yang ku ambil tapi tak dapat nak postkan di sini....

Tiada ulasan: