Isnin, Januari 11, 2010

SEMALAM DI KL..

Petang semalam aku menghantar anak bujang ku pulang ke asrama nya di UIA…
Dalam perjalanan aku singgah banyak tempat kerana banyak urusan yang belum selesai..singgah di pasaran MYDIN, membeli sedikit barang2 keperluan anak ku…selepas itu singgah pulak di bank membayar segala hutang piutang..Seterusnya aku menuju ke KL melalui jalan highway Kesas, sebelum sampai UIA aku sempat singgah di WANGSA WALK…shopping kompleks yang baru di buka di Wangsa Maju…tempat ni cantik…jalan2 di dalam bangunan sedikit berbukit..memang aku tak pernah tengah design yang macam ni…agak memenatkan juga….macam kita tengah buat exercise dalam bangunan…mana kan tidak nama nya pun Wangsa Walk..jalan2 lah…kami just jalan2 tengok kedai2 shopping kompleks lebih kurang macam dekat ALAMANDA.. banyak restoran di sini…ada pusat hiburan seperti Kareoke, panggung wayang masih dalam pembinaan…kedai2 butik dan macam2 lagi lah..

Sambil kami berjalan-jalan teringin pulak nak makan Ice-Blended…kami cari kedai Starbuck di dalam Wangsa Walk tapi nasib tak baik..takde pulak…teringin punya pasal kami terus pergi ke JAYA JUSCO yang tak jauh dari situ…akhirnya dapat lah makan…ni kali kedua aku merasai ice-blended starbuck…memang sedap!



- ode 2 lagi..sebelah kiri Honey Lemon Capucinno &
Hazelnut Mocha Ice-Blended..


- hmm..yummi2...sedap!

- ni dalam Wangsa Walk..

Tiada ulasan: