Sabtu, Mac 13, 2010

TAKLIMAT BERSAMA JPA

Taklimat untuk pelajar-pelajar ke Jepun telah di adakan pada hari Isnin minggu lepas...Aku sempat meluangkan masa bersama-sama mereka pada hari tersebut....aku puas hati kerana segala penerangan yang terperinci telah di sampaikan sebelum mereka berlepas ke sana.....sehari suntuk dari jam 8 pagi sehingga 5 petang aku setia menanti dan menemani anak ku sehingga majlis selesai....


- anak ku farah..



- bersama rakan2 seperjuangan...

11 ulasan:

Misz_zana'85 berkata...

Wah, anak akak akan ke Jepun ker? :)

sweetsal berkata...

ye..end of this month nak fly sana..tu la tak pernah berpisah..tentu akak terkenangkan anak bila berjauhan...

Misz_zana'85 berkata...

tahniah..
peluang yang bagus tu. Semoga akak tabah :)

YucIkA berkata...

hehehhe...

makin jauh makin sayang kak...

skali skala belajar hidup jauh2...seronok timba pengalaman belaja luar negara ni..tak semua org dpt..

say congratez to her =)

sweetsal berkata...

memang la seronok kan..blh tgk negara orang, bkn senang nak dpt ni semua..kena berdikari yg penting pandai jaga diri dan tak mudah hanyut..

idasm berkata...

wow.. seronoknya farah dpt belajar kat luar negara. tahniah n syabas buat farah. gud luck.

Tanpa Nama berkata...

sebut pasai jual nasi lemak mak buat, teringat gak pengkisahan kita p jual apom pau letak kt warung tjg piandang.Subuh2 lg kita kayuh basikal lalu titi papan.Dlu titi, la ni dh tar pun. Nk jd citer blm sempat aku duduk pelantaq basikal kaki aku terjeluis lubang titi reput lalu terjemuih kt parit.Bertaburanlah apom td dlm parit.aku plak tenggelam timbul sbb x tau berenang. hg plak dok gelak kt aku yg dok kepok2 basah kuyup. sedih gak waktu tu sbb x sempat jual apom yg jd sumber rezeki kita. itulah kenangan lama yg x dpt
dilupakna. hg ingat x?

tun sempoi berkata...

tersentuh dihati lg ttng zaman budak2 dlu.hg msh ingat lagi kot no. waktu kita gn pah p amik buah kedabu kt darat sg. burung ptg2 angin sepoi2 tepi bendang.amboi indahnya...buah kedabu tu masam gler. budak2 la ni ni dh tentu x kenal buah tu lg..entah2 pokok tu pn dh pupus. pas2 pekena laksa man/jam.oo..terangkat abih.sedap...
lepas balik sekolah plak, aku gn fauziah selalu lepak2 kt umah mak long wan.main jual2 ikan gan mak cik. kutip daun2 pokok judkan ikan mereka ni dh arwah.
hai...seronok ye klu dlu x dak masalah. skrag depan, belakan atas bawah keliling gan masalah. rasa nak balik jd budak2.he, he,.klu ada masa aku sambung citer lg.bye

tujuhhariseminggu berkata...

owh, sangat berkaliber ye farah... :)

Hana's Love Nest berkata...

wow..hebat anak akk dpt ke jepun.. :)
tahniah.. hmm, trngat dulu ade kngnan nk pergi blaja kt jepun..tp x de rzki.. tak bpe pndai.. hehe
jln2 da follow akk btw

sweetsal berkata...

belajar di mana2 sama je..jom nanti kita gi sama2 makan angin di jepun..hehe