Jumaat, Mac 26, 2010

MENGHITUNG HARI...

Hatiku berdebar-debar menanti waktu yang akan tiba dalam beberapa hari lagi....boleh bilang dengan jari...sehari, dua hari, tiga hari dan empat hari....ya..hari yang ke empat penantian tiba..begitu pantas tanpa di duga...begitu cepat masa berlalu....menghitung hari yang akhirnya akan tiba jua....apa dia tuh?? macam bermadah berpuisi pulak entri aku ni......saja2 lah melayan perasaan hati aku yang sedang bergelora...cewah ayat tak boleh blah...kuang...kuang..kuang!!!.


Masa nak berangkat dah dekat...he3x...risau la..risau la..nak tinggalkan mama dia...persiapan dah sembilan puluh peratus siap...yang siapkan dan uruskan adalah aku yang bernama mama...hehe!!...sebelum fly aku dah buat apa yang anakku mahukan...nak makan spagheti bolognise aku dah buat, nak makan kentang goreng berlada, aku dah masak...so apa lagi yang anakku mahukan...satu lagi dia nak makan spagheti carbonara pulak...baiklah mama akan buat special hari Ahad ni...spagheti carbonara ya....aku buatkan ni pun supaya nanti bila berjauhan dengan anak ku tak lah rasa terkilan sangat...apa yang anak ku nak aku dah tunaikan...sayang punya pasal..he3x!!


Hari Sabtu ni aku buat kenduri kesyukuran/doa selamat untuk anak ku sebelum berlepas...so tunggu sajalah entri ku yang seterusnya...cepat atau lambat insyaAllah bertemu kembali...

5 ulasan:

sweetsal berkata...

satu lagi nasi lemak pun dah pekena, pizza, kfc zinger..so tak ralat la..di sana nanti susah nak cari makanan halal, biar makan puas2 kt sini..

farzana berkata...

sy akn doakan anak akak sntiasa selamat dan dilindungi olh allah..amin..

Tanpa Nama berkata...

Doa kami agar kakak membawa pulang segunung kejayaan kpd keluarga nti

YucIkA berkata...

HEHE..

xpa kak..nanti bila balik boleh perkena lagi..setahun dua puasa mknn msia, lepas tu bila dpt..fuuhhh! caya ah!

idasm berkata...

selamat jalan buat anak akak. banggalah dpt anak sepertinya kan. moga segalanya berjalan lancar.