Jumaat, Mac 12, 2010

HARI YANG DI TUNGGU2

Dah seminggu lebih agak nye aku tak update blog ni...di sebabkan terlalu sibuk dengan urusan-urusan penting...aku tak dapat nak meluangkan masa mengupdate blog selalu...ni pun curi-curi waktu yang terluang sedikit...waktu yang selebihnya aku terpaksa menguruskan hal-hal keluarga...apatah lagi anak lelaki aku baru sahaja mendapat keputusan spm semalam...bertambah lah sibuk aku dengan urusan-urusan kemasukan ke upu pulak....semua urusan online aku yang bertanggungjawab menguruskan nya...

Alhamdulillah....syukur..akhirnya berbaloi setelah bersengkang mata mengulangkaji pelajaran..anak ku mendapat keputusan yang baik walau pun ada sedikit kekurangan...walau bagaimana pun aku ucapkan tahniah buat anak aku yang tersayang....

- semua pelajar yang cemerlang naik ke pentas...

- gambar kurang jelas..bersama pelajar2 yang cemerlang...

- sebelah kiri anak ku fareez bersama rakan2 nya...

Tiada ulasan: