Selasa, Disember 15, 2009

Taman Tasik...

Hari nie awal pagi aku dah bangun...anak bongsuku suruh kejutkan dia pukul 7.00 pagi...Ada jamuan kelas perpisahan tingkatan 5..so jam pukul 8.15 pagi aku hantar anakku ke Taman Tasik dkt dengan rumahku..Lebih kurang 10 minit dah pun sampai. Walau pun dekat dengan rumah tapi aku tak pernah pun pergi kesana...Inilah pertama kali..aku menjejak kakiku kesitu...

Lepas hantar anakku, aku terus ke pekan, ada urusan sikit..Abis kerjaku, aku terus balik kerumah. Seperti biasa tugasku, apa lagi kalau tak ke dapur...memasak..masak ape2 je..tapi kali ni aku masak nasi bubur je sebab dah bosan hari2 makan yang enak2 je..sekali sekala tukar selera yang ringan2 pulak..hmmm..boleh tahan jugak..Sedap!!!

Jam 1.15 tengahari aku keluar lagi ambil anakku pulang kerumah..Ramai juga rakan2 sekelas anakku hadir jamuan begitu jua ada beberapa orang guru yang hadir ke jamuan tersebut. Mungkin ini yang terakhir jamuan perpisahan mereka.....

Tiada ulasan: