Jumaat, September 17, 2010

BERANGKAT PULANG KE TOKYO...

Sekejap saja masa berlalu, begitu pantas...genap sebulan puteriku pulang berhari raya di tanah air sendiri....kini masa untuk pulang ke negara matahari terbit, rasanya belum cukup puas aku bermesra dan bermanja dengan anak kesayanganku....tapi apakan daya aku terpaksa dan merelakannya pergi untuk menuntut ilmu di negara asing.....walaupun hati terlalu berat dan pilu namun aku pasrah dan rela melepaskan nya......rindu pasti mengamit diri ini.....alahai....

Pagi2 lagi kami dah bergerak dari rumah menuju ke Klia.....pagi tadi hujan renyai2 dan sedikit kabus, nasib baik hujan tak berapa lebat sangat, jalanraya pun masih lenggang mungkin ramai yang masih bercuti lagi....kami sampai lebih kurang jam 7 pagi dekat Klia, kelihatan orang ramai sedang berpusu-pusu dan beratur panjang di kaunter tiket, dan kami dapat tukar e-tiket awal kemudian timbang berat bagasi dan seterusnya bagasi di bawa ke kargo....kesian tengok puteriku bawa beg berat, bukan ada pakaian pun cuma bawa barang2 kering itupun berat terlampau.....




- balik seorang diri tanpa teman, kawan2 balik asing2....tak sama waktu...


- di apit oleh abang dan adik.....


- masa untuk berpisah, memang sedih...pilu....huhu


- dari anjung tinjau dapat jugak tengok flight MH80 yang transit ke KK sebelum berlepas ke Tokyo....

16 ulasan:

SJB berkata...

Huhuh macam nak menagis pulak baca N3 you ni. Memang sedih kalau nak berpisah huhu.

sweetsal berkata...

SJB,

tahu takpe, kalo dok dekat blh jugak pegi tengok, ni jauh beribu-ribu batu...huhu

mr.curly berkata...

moge pulang dgn kejayaan.. insyaAllah

sweetsal berkata...

mr.curly,

terima kasih ye..insyaAllah..mudah2an

kata kila berkata...

moga dilindungi-Nya ;)

caliph shuriken berkata...

oic dh blk jpun..
smoga sukses ^^

Ratu Syahadah berkata...

semoga selamat sampai ke negara matahari terbit ;)

sue-sama berkata...

nak sangat pegi jepun.tp belum ade rezeki lg akak :)

sue-sama berkata...

nak sangat pegi jepun.tp belum ade rezeki lg akak :)

tun sempoi berkata...

selamat jalan kakak...moga thn depan jumpa lg..

Sophie Al-yahya berkata...

huhu..sedihnya balik sorang2..dahlah jauh.. =(

Nobita Sensei berkata...

gambatte kudasai ne~

idasm berkata...

sedihnya nak berpisah dgn anak kesayangan...

tp demi cita2 kan...

Cik Ayen berkata...

semoga dia berjaya dan dpt mmblas segala pengorbanan ibunya :)

Tomato Gurl's Life berkata...

sweet n sayu baca entri...huk3~

annazanariah berkata...

sob.. sob.. sob.. anna lak yg sayu baca entri ni.. semoga anak akak balik dgn kejayaan..