Ahad, Disember 05, 2010

LANTAI JUBIN MELETUP DAH MASUK ANJUNG SERI

Salam semua.....kini kembali bersiaran setelah lama menyepi, terhenti sementara sebab masa tidak mengizinkan, kepenatan bekerja tak kira masa membuatkan aku lama tidak melayan blog, lagi pun ada beberapa masalah yang menghantui fikiranku...huhu, nanti di lain entri akan ku ceritakan di sini....

Sementara tu layan dulu kisahku di majalah Anjung Seri keluaran Disember 2010 yang dah keluar baru2 ni mengenai lantai jubin ruang bilik utama meletup pada bulan Ramadhan lalu...jadi diharapkan kisah ini dapat memberi peringatan dan menjadi panduan kepada kita sewaktu memilih dan memasang jubin...nak tahu punca dan cara2 mengatasinya, sila baca isi kandungan di muka surat 82 di majalah Anjung Seri....



- keluaran Disember 2010....


- baca kisahku di sini.....

p/s: nama blogku tersilap taip pulak dalam AS ni....

15 ulasan:

Nadiah Sidek berkata...

wah..keluar majalah ye pasal jubin rumah akak yg pecah tu. mcm mana lantai tu skrg? dah ok ke?

sweetsal berkata...

Nadiah Sidek;

belum buat apa2 pun, sebab masalah teknikal, tu yg lambat perbaiki..hehe

Tomato Gurl's Life berkata...

wah siap kuar gmbr akak tue..tp syg plk silap url blog akak..kl x mesti dpt byk backlink ni...

glamer akak..nak sign..hihi...

lama tgu akak update n3..bz sgt ye?

sweetsal berkata...

Tomato Gurl's Life;

Tu la silap pulak, klu x glamer akak, memang terlampau busy..huhu

sarah-najwan berkata...

tahniah kak..walau jubin pecah..nama blog tetap masuk AS walau akak ckp tersalah eja

nati nk ushalah AS nih..hehe

sweetsal berkata...

sarah-najwan;

mekaceh hehe..beli la AS, sebagai rujukan dan panduan, sekurang-kurangnya kita boleh tau sebab2 dn punca terjadi masalah ni..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

Mak aih..bahayanya... 1st time dengar cerita jubin meletup

LATEST ENTRY

GATHERING BLOGGER UTARA

CINTA PALSU

Yan berkata...

Wah!! bukan takat jubin je melotup, akka pun turut melotup

sweetsal berkata...

GaDiS KaMpUng sEpArA BaNdAr;

Memang bahaya pun, nasib baik masa kejadian takda sapa kt situ..huhu

Yan;

Ahakz..meletop ke?..naik segan la pulak..hehe

idasm berkata...

wah kak sal, siap masuk majalah. glamer tu. gambar akak pun ada tu..
tahniah kak.

o kak sal dh kerja kan sekarang. patutlah x sempat nak update blog.

sweetsal berkata...

idasm;

aha, tq ida..sejak kerja ni memang sibuk memanjang..hehe

hamzah ian berkata...

sampai masuk majalah eh..

SJB AKA SUE J-B. berkata...

Wow, sampai masuk majalah.

ASaDa RyutaRo berkata...

siap keluar majalah lagi. sayangnya silap taip url..

Nisa' berkata...

Jubin boleh meletup? That's new for me.