Selasa, November 09, 2010

TILES PECAH DI ANJUNG SERI

Salam semua, korang ingat lagi tak entriku dulu bertajuk "Dugaan dibulan Ramadhan"..kalau agak2 lupa boleh rujuk balik kisah sedihku di sini...kisah mengenai lantai jubin yang pecah pada bulan puasa lepas, kini mendapat perhatian oleh Kak Rashidah, seorang penulis majalah dekor, Anjung Seri, a.k.a. bekas wartawan Berita Harian, Berita Minggu....

Kak Rashidah pernah memberi komen di ruang entri tersebut dan sebagai seorang penulis, beliau rasa bertanggungjawab untuk berkongsi cerita dan masalah bagaimana kejadian tersebut boleh berlaku...dan untuk pengetahuan semua, kisah ini akan di siarkan di dalam majalah Anjung Seri keluaran bulan Disember depan.

Bagi yang ingin tahu kenapa kejadian tu berlaku, boleh lah baca sedikit petikan rencana beliau menerusi laman blognya atau bagi pembaca setia Anjung Seri jangan lupa melanggan untuk keluaran Disember nanti....

Terima kasih kak Rashidah di atas keperihatinan anda...tak sangka kejadian ni akan dimuatkan dalam AS...rasa terharu sangat2..

10 ulasan:

Tomato Gurl's Life berkata...

ye ke?nati dia akan masukkan x kisah akak dlm majalah tue??kalo ye ciktom nak cari 1.. ;)

tun sempoi berkata...

elok gak masuk majlah.sekurangnya dpt perhatian org yg btngjwb...

sarah-najwan berkata...

wow...nati masuk majalah anjung seri yer...dah lama xbeli majalah ni..dulu sakan beli2..minat tgk deko2..nk deko2 xreti..huhu

sweetsal berkata...

Tomato Gurl's Life;

aha, akak tak kisah, bln 12 nanti masuk dlm Anjung Seri, cik tom beli la..hehe

sweetsal berkata...

tun sempoi;

ye la, biar dorang tahu, jgn buat kerja separuh jalan...

sweetsal berkata...

sarah-najwan;

sama lah dgn akak, dulu setiap bln beli majalah ni, tp xreti2 gak nk deko..hehe

Melati Qistyna's Mummy berkata...

wahhhh... fofuler la kak sal :P

dh betul kan ke kak? mmg teruk tgk aritu.... bape riban la agak2nyer...

meowwmania berkata...

masuk anjung seri? boleh la carik nnti :)

sweetsal berkata...

Melati Qistyna's Mummy;

hehe..fofuler ke?
belum buat apa2 pun, tak cukup ongkos la, biar la dulu...huhu

sweetsal berkata...

meowwmania;

beli jgn tak beli...hehe