Rabu, Mei 04, 2011

SPRING FLOWERS OF JAPAN 2011

Sepanjang perjalanan ke Jepun, hati saya memang berbunga-bunga nak tengok bunga yang sedang mekar di bumi Jepun, terutama bunga sakura, nasib saya baik dapat melancong pada bulan April iaitu musim bunga di Jepun....sepanjang kami berjalan dapat jugak lah snap bunga2 di tepi jalan, di tepi rumah dan di mana saja yang kami jumpa....hehe

Di sini ada beberapa gambar bunga sakura dan pelbagai bunga yang lain yang saya nak kongsikan bersama sewaktu saya berkunjung ke Jepun pada awal bulan April yang lepas.....jom cuci2 mata...

- bunga sakura



- sakura warna pink....

- sakura warna putih..

- tak pernah tengok bunga ni...

- bunga ros pink...cantikk..






- ni bunga daisy ke?



p/s: nanti saya sambung balik kisah spring in japan day 3...ada masalah teknikal masa nak upload..tu yang tertangguh..hhee

4 ulasan:

meowwmania berkata...

wahh akakkk...pegi jepun yer..

best nyeeee

♥ Che NamNam ♥ berkata...

ya Amponnn kak chanteknyer bunga sakura tuhhh..mesti bestttkannn...uishhhh teringinnyer nak pegi saner tapi apakan daya sedar diri cepat-cepat ..:)

caliph shuriken berkata...

nice.. congratz dpt gi olidei musim bunga sakura ^^

ain dzaya berkata...

yakk! akak...honeymoon time nie msti bezzkan...huhu